Trener personalny – co dzięki niemu osiągnęłam

10 spotkań z Patrykiem za mną. Trwało to ciut dłużej niż 10 tygodni (choróbsko pod koniec mnie wyeliminowało z ćwiczeń), ale mogę powiedzieć już oficjalnie, że to koniec.

Zaczęłam chodzić do Patryka z początkiem września. Zmierzyłam się i zważyłam. Zdjęcia nie zrobiłam więc metamorfozy a la Chodakowska nie będzie 😉 Pierwszy wniosek: obwody spadły, waga też. O ile? O 2-3 cm. Dla jednych dużo, dla innych nie. Dla mnie samej to nie jest jakiś spektakularny spadek. Bywało więcej. Nie jestem jednak zawiedziona. I na pewno byłoby dużo lepiej gdybym się dużo mocniej przyłożyła do diety 😉 Tak więc mea culpa.

Poza wymiarami poprawiłam wygląd moich nóg i pośladków. Martwe ciągi 😛 przysiady i wchodzenie na kostkę (nie mam zielonego pojęcia jak to się nazywa 😀 ) dały efekt. Do tego kettle, sztangi i inne ciężarki obudziły mięśnie ramion i pleców. Dały do myślenia nad postawą ogólnie, a nad pozycją siedzącą w pracy szczególnie :/ Najmniej ruszył się sam brzuch, choć i tu obwód się zmniejszył. Nie był on jednak bezpośrednio katowany więc też to jest zrozumiałe.

Moim celem nie było spektakularne schudnięcie. Zależało mi na zapoznaniu się z poprawną techniką. Na poznaniu konkretnych ćwiczeń na konkretne partie ciała. Na wzmocnieniu. I to wszystko od Patryka dostałam. Poza tym okazało się, że moja prawa strona ciała jest rzeczywiście słabsza, i te bóle prawego kolana, biodra czy nawet stopy są między innymi z tym związane. Wiem już jak nad tym pracować, w jakim kierunku iść. Na dodatek ból kolan znikł jak ręką odjął 🙂

Przede mną teraz najcięższe zadanie: nie zaprzepaścić tej pracy, nie zapomnieć niczego i korzystać ze zdobytej wiedzy. I co ważne muszę się przekonać do siłowni 😛 koniec kropka. Już wiem, że ćwiczenia tylko w domu nie będą tak efektywne.

Podsumowując, jestem bardzo zadowolona, że skorzystałam z pomocy trenera personalnego. Że zaufałam komuś z fachową wiedzą, ponieważ widzę same plusy tej inwestycji. Przede mną dwa-trzy miesiące pracy indywidualnej, a później się zobaczy. Może wrócę? Bo chęci są. Poza tym jak kogoś polubię to chętniej wracam, a Patryk jest przemiły i aż żal zrezygnować 😀 Polecam go bo naprawdę warto.

Dla zainteresowanych zostawiam linka na FB  https://www.facebook.com/treningiszytenamiare/

Listopadowe nowe rozdanie

Piękny, słoneczny, skąpany w kolorach jesieni listopad mamy. Temperatury zachęcają do spędzania czasu na zewnątrz. Cienkie legginsy i krótkie rękawki biegaczy nie dają się odłożyć w głąb szafy. Jest cudnie. A ja???? A ja patrzę na to wszystko przez okno i wzdycham. Wzdycham, bo wpadam z jednej choroby w drugą. Ciągnie mi się choróbsko już czwarty tydzień. Pod koniec października wirus nie odpuszczał i uziemnił mnie na 1,5 tygodnia w domu (w końcu 😉 ). Z pierwszymi dniami listopada poczułam się tak dobrze, że aż 3/11 zapłaciłam wpisowe na Bieg Niepodległości z Wąsem. Plan był pobiec go, jak w zeszłym roku, z Żelkiem. Niestety plany planami a życie życiem :/ W niedzielę, a właściwie już w sobotni wieczór dopadła mnie angina. Dałam radę pracować do środy, ale już od czwartku odpuściłam i z antybiotykiem, i razem z K. (on też z anginą) wylądowaliśmy w domu na L4 🙂 Na szczęście leki szybko zadziałały i już jest dobrze (mam nadzieję :P). Wracam do pracy i mam nadzieję do regularności treningowej.

Można by pomyśleć, że kiepsko tak chorować i nic nie robić. Dla mnie to jednak był mimo wszystko owocny okres. Do tej pory chorowanie wywoływało we mnie złość. Buntowałam się i szłam biegać mimo rozsądkowi. Tym razem zrobiłam inaczej. Odpuściłam, przeczekałam. Myślę, że mój organizm tego potrzebował, zbuntował się i chorobą mi to zakomunikował. Dzięki tym kilkunastu dniom nicnierobienia troszkę sobie pomyślałam i poukładałam (znowu) w głowie. Plan jest na poukładanie treningu – szczególnie, że przede mną ostatnie spotkanie z treneiro i będę musiała sama się pilnować. Poza tym wdrożenie zbilansowanego żywienia, w którym nadal szukam jak najlepszej drogi. Plan jest a szczegóły w następnych wpisach. Stay tuned !!

Podsumowanie miesiąca – październik

Słabiutki miesiąc za mną. I pod względem biegowym, i blogowym :/ Jedyne 26km biegu. Zero wpisów przez cały miesiąc. Na szczęście mogę do tego dorzucić sporo ćwiczeń wzmacniających. Niestety zostałam powalona przez chorobę. Kaszel i zatoki nie pozwalają na głębsze oddychanie więc musiałam dać sobie chwilę na dojście do siebie. Jest to też znak, że się zmieniłam. Kiedyś mimo wszystko bym poszła biegać, a teraz uczę się odpuszczać. Tak więc siedzę w domu, gotuję, oglądam seriale i czytam. I mam nadzieję, że szybko wrócę do aktywności 😉